m

Nu är jag tillbaks från min löptur :D  Blev bara 6.5 km idag men det fick räcka (: Jag känner nu hur konditionen börjar komma tillbaks! Nu börjar det bli roligt att springa igen :D  Jag sprang i relativt högt tempo dem första 5 km o dem sista 1.5 så drog ja upp byxorna till armhålorna så ja kunde ta ut löpsteget ordentligt. Sammanfattningsvis... *harkel* , 5 km relativt snabbt och 1.5 km betydligt snabbare med byxor i armhålan och visande av mina vackra lår. Oerhört sexigt må ja säga (:
Nu skall jag eftersvettas lite till o sen blir hoppa in i duschen :D

Hade<3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Men vadå bara? Det är ju jättelångt!!!

2009-07-29 @ 22:31:16
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0