n

JAg är snurrig i huvudet av vattenbrist. Jag har nu halsat en liter vatten, får se om set hjälper något eller om jag bara blir pissnödig :P
Duscha var iallafall skönt :D

Detta är andra gången som jag skriver 3 inlägg på en och samma dag. Hinner jag ett till ikväll kanske så slår ja nytt rekord med 4? vore lite coolt faktiskt. Det blir så jobbigt för alla mina läsare att läsa alla sedan dock... Men iallafall. (o med alla mina läsare menar jag förstås mina 3 trogna).
Spännande o se om ja lyckas kladda ihop nåt lyckat inlägg "o" sedan. Och spännande om jag gör det ikväll! Jaa detta är en blogg av spänning. Nästan så att man får hjärtklappning av varje inlägg.
Ha nu en spännande kväll i väntan på nästa inlägg... Om det nu kommer nåt! mohahahaha, öh.

hade <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad roligt med en massa inlägg Sibbe! :D Det tycker vi om, i alla fall jag! :)

2009-07-29 @ 20:16:36
URL: http://alexandrabergqvist.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag tycker också det är kul :D

2009-07-29 @ 22:32:17
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0