a

Jag ska nu följa Alexandras tips o gå från a-ö istället för ö-a som namn till bloggen. Tack så mycket Alexandra.

Idag är det midsommar. Känns det så? Svar: NEJ! Vart är solen o det vackra vädret? Dessutom så är det första midsommarn på flera år som jag inte är i sommarstugan i Dalarna. Det är faktiskt bara andra gången under min livstid som jag inte spenderar midsommar i Dalarna. Faktiskt riktigt gôtt o få va hemma med kompisarna istället :D

Neh nu ska ja städa lite mer så att det inte ser ut som den vanligt svinstian när folket kommer ;D Hoppas att alla får en bra Midsommar :)

Glad MIdsommar! <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack detsamma :)

2009-06-20 @ 01:13:54
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Visst va det ett bra förslag? ;) Varsågod! :D Hoppas att du hade en lika bra midsommar som jag hade. :)

2009-06-20 @ 22:25:41
URL: http://alexandrabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0