b

Matilda skrev i sitt senaste blogginlägg att det är många som bloggar nu. Eftersom jag inte gjort det på ett antal dagar nu så kände jag mi lite skyldig. Eller nåt. Nej men det hade faktiskt inget med det o göra. Jag hörde nyss att Michael Jackson har dött av hjärtattack i sitt hem torsdagen den 25/6 2009. Lite läskigt faktiskt. Även lite synd om han när han inte fick spela sin sista konsert där i London. Undrar om dem som köpt biljetter får pengarna tillbaka. Borde dem få :p Jaja... Men det var detta som jag hade på hjärtat just nu tror ja :p  Eller ja ska nog på bio imôra :D Änglar och demoner. Sweet!

Hade <3


Innan hans operationer o dret.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Han såg ju väldigt mycket bättre ut innan operationerna i alla fall. :) Visste inte att han hade dött, men men..

2009-06-26 @ 13:35:15
URL: http://alexandrabergqvist.blogg.se/
Postat av: Matilda

Sibbe, vart är du?!?!?! Jag har inte pratat med dig på jättelänge ju!!! :(

2009-06-26 @ 20:26:59
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0