c

Nu är det sommarlov! Fast det känns inte så. Vart är solen och värmen? Det är första skolavslutningen sen jag gick på Grava någon gång som det inte varit sol. Men ja antar att man inte kan ha tur med vädret jämt. O lovkänslan kommer nog snart :)

Avslutningsdagen blev ändå riktigt bra faktiskt. va i skolan någon timme o sedan firades det på Burger King med Timmy och Marcus. Timmy följde sedan med mig hem i några timmar. När han åkt hem så drog jag hem till Anton Bergqvist. O där vare fest! Stannade där tills imorse då ja åkte hem.  Blev faktiskt en rätt bra dag även om ja inte trodde det från början :)
Hoppas att alla andra också hade en bra avslutning!

Min kusin tog även studenten i torsdags så grattis till honom :)


Kusin Ludvig


Vacker allsång hemma hos Anton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0