d

Tja! Nu har jag dator och internet igen :D  Jag är riktigt nöjd med hur rummet blev :) Det är inte riktigt klart än, men det kommer bli najs tror jag nog!  Har varit konstigt att vara utan dator i flera dagar. Jag har inte använt internet sen i torsdas!
Då har jag istället fått mer tid till att umgås med min familj. Det är inte riktigt min grej, jag sitter hellre inne på mitt rum. Eller allra helst är ja väl med polare. Polare inne på mitt rum då, borde ju inte kunna bli bättre än så! Får bjuda hem lite folk sen när allt är klart. Kanske några stycken redan innan det är helt klart. 

Jag har även samlat lite vuxenpoäng idag. Jag har nämligen varit o röstat i EU-valet. Vad jag röstade på ska ingen någonsin veta! Inte ens jag. Hur nu det går ihop. Försök lista ut det ni!

Hade <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag vill se!! :D

2009-06-07 @ 22:57:52
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Har plockat vuxenpoäng jag med, var också och röstade! ;) Ditt rum är säkert jätte snyggt! :)

2009-06-10 @ 17:15:47
URL: http://alexandrabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0