vad ska ju nu döpa mina inlägg till? :O

Halloj! Denna dag har ja inte hunnit med nånting alls. Jag gick upp o satta mig i solen i en halvtimme, åt sedan frukost o åkte till träning. Jag åker buss o kom därför lite tidigt. Då gick ja in på gymmet o pumpade lite beach muskler ;)
När ja kom hem så käkade jag o nu sitter jag här. Känns lite synd att ja missade en massa sol men annars så var det rätt najs (:
Imôra ska ja iaf till Kil o hälsa på Timmy ;P För ja orkar inte åka på träningen. Ja ska nog ut o springa lite själv dock. O köra gym på lördag om det är öppet :O Det är ju röd dag?  Aja det löser sig.

Har diggat till Magnus Lindberg hela veckan nu. Han kommer o ska spela på café August i sommar, någon som ska mä eller? :D Dublin Fair kommer ju också, o dem måste man ju se även dom! Vilka är på? :D

Men va faan vad tråkiga mina inlägg har varit på sistone, måste hitta på nåt för o liva upp...  Det kanske kommer tillbaks. Vi får se.

hade <3


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja vad ska du nu döpa dom till? :O Kanske A-Ö i stället för Ö-A. ;P

2009-06-17 @ 22:05:42
URL: http://alexandrabergqvist.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Svar: Jasså vad ska du hitta på, på midsommar då? :) mästerkock är mitt förnamn. ;) Nejdå, nu skojade jag bara. :P

2009-06-17 @ 23:11:18
URL: http://alexandrabergqvist.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hälsa till Timmy ;)

Din blogg är alltid bra, Sibbe! :D

2009-06-18 @ 15:43:52
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0