d är ett uppochnervänt p eller tvärtom

Tjoho!  Idag så hade jag ingen lektion med läraren Lars Karlsson!  Det kan iofs bero på att jag inte har den läraren i något ämne längre...
Jag hade inte heller någon lektion med läraren Roland Cider, vilket innebar att jag slutade efter lunch. Vi fick dock i uppgift att ta reda på allt vi kan om IPRED-lagen som kommer att hindra alla från att tanka hem en massa bra saker som man vill ha efter den 1:a April.  Den lagen tillåter piratbyrån ( eller vad det nu heter ) att kolla upp våra IP adresser så att dem kan fälla oss för olaglig uppladdning av upphovsrättskyddade saker. Det är typ det jag visste sen innan, så nu ska vi se om jag kan hitta något annat intressant om detta! 

Jag ville även sätta mig ute o sola lite när jag kom hem, men så fort jag gick ut på verandan så frös jag som en Marcus utan mössa på nordpolen.  Eller kanske inte riktigt så mycket men iallafall tillräckligt mycket för att bli avskräckt.  Så nu funderar jag på om man kanske skulle ta o sola solarium någon dag här snart bara för att testa, jag har aldrig gjort det nämligen.
Bögigt kanske en del anser men skit samma.  Jag vågar nog inte själv dock, någon frivillig som kan tänka sig att hänga med?

Jag sa för 5 dagar sedan att jag skulle bli flitigare med inlägg här på bloggen, Idag i skolan så var det en oerhört anonym person som ansåg att jag inte har varit det ändå!  Denna oerhört anonyma person har dock rätt. Om jag säger det igen nu så kanske jag klarar det.. eller tredje gången gilt är det väl dem säger? Så kanske måste säga det en gång till innan jag blir flitigare med inläggen.
Den oerhört anonyma personen har tydligen också skaffat en blogg nyligen, jag fick dock aldrig reda på vad den heter så jag skulle bli oerhört lycklig i ena knäet om denna människa skulle ange vad den heter.

Hade<3


Jaa jag har bra humor! (klicka)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Duktigt Sibbe :D Den "oerhört anonyma personens" blogg finns länkad i min blogg :)

2009-03-25 @ 20:35:36
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Vad duktig du är, flera inlägg på en gång. Det gillar vi! :D

2009-03-25 @ 21:02:50
URL: http://alexandrabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0