L

Godkväll!
Idag har jag pluggat kemi och övningskört. Har tränat på att backa och att parkera. Jag behöver träna mer på det :P
Jag lämnade även in min telefon på lagning igen. Den har en massa rader med döda pixlar över halva skärmen. ganska irriterande...  Nu använder jag alltså min gamla telefon, och till den så kan man ringa! fast det känns onödigt eftersom jag inte hör vad ni säger. Bättre att skicka sms alltså. om ni inte vill lyssna på enbart mig förstås ;)

Det var tänkt att det skulle bli filmnatt inatt hemma hos Anton också, men det satte min morsa stopp för! Eller hon stoppade det iallafall för mig :P Jag måste vara pigg så jag orkar sitta i seketariat, plugga och fira min kusin.... Jag kan iofs åka dit i ngra timmar men det känns ändå lite ovärt...  Så jag blir hemma ikväll. Jag har inte träffat Anton på över 2 veckor!!! Galet lång tid det! Får se om ja hinner se han ngn gång i veckan kanske.

Jag har nu haft 4 besökare på samma dag! det ökar fort sam fan här alltså! Blondilbella watch out 'couse here i come!
Nästan lite läskigt föresten, nu får alla som läser veta hur knäpp jag är!  Fast det vet säkert dem som läser redan iofs.  Kan inte dem som läser min blogg skriva det i kommentarfältet så jag vet vilka det är?  :P

En kort grej bara... Snälla Matilda, ändra designen på bloggen så är du snäll, trivs inte med denna alls :P

hade gôtt alla <3

W902
Trasig igen!









Hurt släpper nytt Album i April!! Detta är deras singel :)  (inte den officiella videon)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hehehee, ändra den själv ;) Du borde väl kunna sånt? :P

2009-03-08 @ 13:20:08
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag läser din blogg. ;)Men det är inte så jätte mkt uppdateringar här. ;)

2009-03-08 @ 15:34:13
Postat av: Marita

Du skriver himla roligt!

2009-03-08 @ 16:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0