n

Det har varit lite dåligt med läsare här den senaste 1,5 veckan. Så ja tänkte att om jag kanske skriver lite oftare så kanske det kommer blir lite fler läsare kanske! Eller inte fler men samma läsare lite oftare :P

Jag sitter just nu o funderar på om det är dags att klippa sig snart kanske. Isåfall också hur jag ska klippa det... förslag?
Funderar även på projektarbete 100 poäng. Vad fan ska man göra o vem/vilka ska jag jobba med?  Ngn frivillig?
Nu blev det en massa frågor här :P  det får räcka!

hade <3


Från USA julen 2008! har liknande hår nu igen, ska jag klippa bort det?

Kommentarer
Postat av: Matilda

Många svåra frågor du, Sibbe...

2009-03-19 @ 22:22:52
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0