p

Hallå! 
Då har skolan börjat igen då. Inte underbart direkt. Kul o träffa lite folk som man inte träffat under lovet men där stannar det ungefär. Jag har inte gjort en massa pluggande som jag borde gjort under lovet vilket gör att det blir ett par jobbiga dagar nu med en massa studier i hemmet. Fast Det är bara på lördag som jag kommer hinna det eftersom helgen annars är fullbokad. Min ursäkt till att jag inte har gjort det är att jag har varit i Åre och åkt skidor. Det var riktigt trevligt faktiskt :D Kommer nog göras nästa år också med lite fler kompisar! Snackade lite med Josse för några dagar sedan (Hon bor i USA men skall flytta till Sverige till sommaren :D ) o hon var väldigt sugen på att åka o åka skidor någonstans, Anton den lille var också sugen så det blir nog bra! Tillbaks till helgen nu, på fredag klockan 4 så avgår bussen till Lidköping där vi skall spela mot dem.  Sedan blir det hemresa, vi är väl hemma runt 10 -11 någon gång så då är den kvällen förstörd :P 
Dagen efter är lördag, då skall jag plugga heela dagen!! O sedan blir det filmnatt hemma hos Anton. Får se vilka det blir, hittills så är det jag, Anton och Matilda. Vi ska se på en massa filmer som Matilda inte har sett som alla andra på denna vackra jord har sett. T.ex. Alla 3 Pirates of the Carribean filmerna, Sagan om ringen trilogin och ngra Harry Potter filmer. Jag är ju tveksam till att vi hinner se alla på en natt så vi får nog ha en till någon annan gång :D 
Söndag så är det kalas, min kusin fyller 17? eller 16? något sånt iallafall ^.^  Hon ska få den tredje boken i twilight serien. Jag kan skriva det här eftersom hon inte läser min blogg :D 
Nu sitter jag o Anton o brainstormar om hur vi ska spendera sommaren :D   vi tror och hoppas på att det bli så här iaf:
Först jobba i fyra veckor. Sedan ut och resa någonstans där det är varmt och bra uteliv! Vi har några bra alternativ så vi får väl se vart det blir. Riktigt najs blir det nog iallafall!

Bara en snabb notis, Jag gillar inte Håkan Hellström!!!!!!!!!  Det är även inte jag som fixar designen på denna blogg det är Matilda. Den senaste varianten här är inte så fin, men jag kan inte göra nånting åt det eftersom jag inte har en aning om hur hon gör :P

nej nu blir nog o sova.

godnatt <3


Anton Halvarsson, bror min, Filip Ängeby på toppen till Åreskutan. Det var jobbigt o klättra
upp dit med pjäxor o skidor på axeln :P

Kommentarer
Postat av: Matilda

Men nu har du förstört den fina designen :( :P

2009-03-05 @ 18:27:40
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Matilda

Nu har jag fixat designen :D

2009-03-05 @ 20:12:27
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0