f

Dags för ett nytt inlägg. Vad ska man skriva om?  Jo jag installerade inte Windows 7 som operativsystem på datorn istället för windows xp. Jag har dock installerat det i en virtuell maskin för att testa det lite. För er som inte vad vad en virtuell maskin är så orkar jag inte förklara. Folk är dock välkomna hit för att beskåda vad det är.

Solen har ju varit uppe igår och idag. Det har varit trevligt :) Igår han jag njuta en hel del av den, dock inte så mycket idag, bara någon timme. Har nämligen varit på IKEA och MIO för att kolla på lite möbler och så. Fortsatte sedan till colorama för att kolla tapeter. Var även på våryran på muséet ett tag.  Men imôra ska jag nog sitta i solen hela dagen :D Får väl se om jag blir nå brun. Börjar bli dags nu tycker ja :p Ledsen Matilda... Men du hinner ikapp! :D

Bara massa fakta o ingen humor i detta inlägg... hoppas att ni läser detta först så slipper ni läsa det innan eftersom det är helt ointressant. Om inte, otur! :p

I länken under finns ytterligare lite ointressant info om HK Carlstad. Om det önskas läsas. Finns även en oerhört stilig bild.
http://www.vf.se/Sport/Varmland/Unik-satsning-pa-handbollstalanger-090527.aspx

Kommentarer
Postat av: Matilda

Men jag solar ju idag!!! :D

2009-06-01 @ 11:50:11
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0