g

Första träningen med HK Karlstad avklarad. Jag är helt slut.  Tur att det är 3 timmars prov imôra så ja slipper vara uppe o gå en massa! Och först på morgonen ska jag lyssna på Stefan Holm i 2 timmar om mental träning. Då får jag också sitta still! typ det ända positiva :p I övrigt är nog dessa saker rätt sega.
För er som inte fattat vad HK Karlstad är så är det en satsning med klubbar i Karlstad för att få en bättre juniorverksamhet. Klubbarna som är med i denna satsning är IFK Hammarö, Skåre HK och IF Hellton. Men eftersom Hellton inte har något juniorlag så är det bara Skåre och Hammarö. Förutom HK Karlstad då så spelar alla som vanligt i sina respektiva klubblag. Om dem platsar i A- laget dvs. Eller B-laget kan dem ju också spela i. Har alla förstått? braa!
Neh nu skall jag försöka lägga över allt ja vill ha kvar på datorn till servern så att jag kan installera Windows 7 beta någon gång. får se när detta blir, till helgen kanske?  Fast ja måste plugga kemi nu också.... Äh, det löser sig.

Hade <3


Kommentarer
Postat av: Matilda

Säg till när du och Fredrik spelar :D

2009-05-28 @ 18:28:52
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0