h

Tillbaka efter löpturen. Eller om man nu kan kalla det löptur. Jag sprang 1 km o sen gick ja 2 km o sen sprang ja igen i en km. Jag Har varit trött hela dagen idag, kan det bero på den underbara måndagen på kanal 6 kanske? den slutar vid 1. Ja gick faktiskt o la mig vid halv 1! Duktigt av mig va? Men åter till löpningen, Efter 1 km löpning och 1 km gång så var mina ben helt mosiga. Det var fan läskigt. Jag kommer inte kunna gå imôra som det känns just nu. Och då är det första träningen med HK Karlstad förstås. jaja. Men jag sprang iallafall sista km sen, o det kändes som att ja sprang fort. Fast ganska snabbt så insåg ja att det inte gjorde det. Jag höll det tempot när ja sprang milen förra sommaren typ. Det är fan pinsamt vad dålig kondition ja har nu. Jag tyckte fan att det var kul o ganska gôtt att springa förra sommaren. Nu är allt bara ett helvete. Men nu vet iallafall halva Grava om att jag är ute o går istället för att springa :p Men vem fan bryr sig. Svettig som ett as ska man ju bli också. Fy fan vad positiv jag är idag! Nej nu går ja o lägger mig godnatt! Eller, ska kolla duscha, o kolla på en massa tv först då. Men ialladall. Godnatt!

Hade <3



Kommentarer
Postat av: Matilda

Du är iallafall bättre än mig, mycketbättre!!! :D

2009-05-27 @ 17:54:13
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0