k

Igår hade jag värsta bra idén till en asbra blogg! Men då vare nåt fel på servern så det bara crasha hela tiden :P Idag är den inge rolig att skriva... Synd för er :P
Det jag kan skriva är att nationella i engelska reading/listening gick riktigt bra :D fick 85 av 90 poäng. Sug på den ni :P

Idag har det väl inte hänt så mycket annars... Eller det har varit möte med lite info om hur nästa säsong och försäsong kommer se ut med HK Karlstad. Jag o Åhs i samma lag!  Fast ändå inte riktigt :P Derbyna mellan mig o Åhs måste kollas på ;) mohahaha. Vi kommer vara med i VF någon dag här snart också xD Så om någon har tillgång till den tidningen så kolla upp!

Nu är det långhelg :D asgôtt! sova sova sova! Kanske lite andra saker också, men dem är inte så viktiga.

hade <3



Kommentarer
Postat av: Matilda

Men säg ändå :) ja, det måste man se :D

2009-05-19 @ 23:38:37
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0