m

Har varit lite dåligt med inlägg nu på sistone, så nu ökar säkert förväntningarna på att detta inlägg ska vara helt underbart bra. Nästan gudalikt bra. Får se om jag lever upp till förhoppningarna.

Matilda ska nu laga mat efter mitt recept på kasler. Eller recept vet ja inte om ja kan kalla det. snarare innehållsförteckning av vad som skall finns i. Men inga mängder eller värme på ugn o sånt. får väl se hur bränt det blir. O med tanke på hur bra jag är på matlagning så kan det bara gå dåligt eller ännu värre. Men Matilda kanske lyckad på nåt vänster, man vet aldrig.

Är ledig från skolan på fredag på grund av att alla andra skriver matteprov :D o nästa vecka äre bara 2 dagar i skolan! :D
Imôra ska jag nog skolka från specialidrotten för att åka o kolla på fotbollsturneringen på Infokomp. Då blir nog Anton glad o lycklig. Hoppas att ja får med mig Victor o kanske Halvarsson också.
Efter detta så är det redovisning på multimedian. Blir spännande!

hade <3


Jag känner mig i samma klass när det gäller matlagning :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det blev nästan bra :D

2009-05-14 @ 15:55:45
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0