n

Tja! Igår vare min 18-års dag. Den spenderades med att först ha nationellt prov i engelska på morgonen, som var skitsvårt för övrigt.  Sedan en håltimme som först spenderades med... en massa folk och när dem hade lektion så höll Viktor mig sällskap.
Hade sedan kemilab som var rätt lätt o gick rätt fort. Dock så skulle våran kemilärare snacka en massa den sista halvtimmen så vi fick inte gå tidigare ändå.
Hem blev det sedan i regnet för att käka och få lite presenter av mor o far, fick en plattång och lite kläder :)
Sedan, hem till Möller på sommaro för att umgås med lite människor där som jag inte orkar räkna upp namnen på. Blidde en rätt trevlig kväll ändå, fast lite segt på slutet kanske.

Idag så har jag  städat mitt rum, o det tog lång tid xD har inte städat riktigt ordentligt sen i julas. Bara dammsugit 2 ggr kanske. Så det var nog dags nu.
På kvällen kom mina kompisar sen nian, eller iallafall killkompisar. Vi spelade lite musik, eller ja spelade o spelade. Vi lät iallafall. Sen vare tårta o bubbelvin. Jag får träna på o öppna sådana där flaskor tror jag :P Om jag stog på pallen efter en speedway tävling så skulle pressen ha hunnit åka hem innan jag var klar ;)
Efter den goda tårtan o sånt så blev det tid för FIFA 09! Någongång under tiden vi spelade det så ringe Matilda också, Det  var trevligt! Tyckte iallafall jag, vet inte vad resten tyckte :p
När vi tröttnat på FIFA så tog jag lillanton o Victor en promenad ner till älven för o se om sandbanken var framme, det är den! :D fast vi kände inte för att bada just nu ändå.
Sen när vi kom tillbaka så satt Fridén o Halvarsson o spelade fighting spelet Soul Calibur IV. Och sen åkte alla hem. Så nu sitter jag här vid datorn i min ensamhet. Jag är trött.


En sådan fick jag i present av Victor o Anton! :D :D :D

Kommentarer
Postat av: matilda

Det var trevligt fast jag hörde typ inget, hihi

2009-05-10 @ 16:00:14
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0