o

Om en timme och 15 min så är det min födelsedag, vet inte exakt tidpunkt när jag föddes så svårt o säga när jag blir 18 egentligen. Men vi kan ju säga att jag blir det på 12 slaget.
Dem sa att dem skulle sjunga för mig på morgonen! :D Eller kanske i matsalen t.o.m. det vore cooolt :D hahahahaha fast blir säkert ingen sång alls :(

Såg nyss på sista scrubs avsnittet på säsong 8. Sista avsnittet som zach braff alltså J.D. är med i. Det var ett mycket sorgligt avsnitt, men som vanligt så är det ju även roligt emellanåt. Men mest sorgligt i detta avsnitt... Får se vad det blir av scrubs nu, om det kommer någon ny säsong eller inte.

Idag vad jag på IKEA (för första gången!!) med Alexander, Pascal, Johanna och Matilda. Johanna o Matilda hade någon serveringsuppgift så vi va bara på en tråkig avdelning hela tiden, o det var ju lagom kul :p Men jag och Alex lyckades iaf ha lite kul ett tag, tills vi fick publik o då blev det pinsamt. Kan inte berätta vad vi gjorde just nu, får se om det kanske kommer någon annan dag.

Imôra blire ut till söa eller vare nu hette, någon ö strax utanför Hammarö iallafall.

hade <3




:D

Kommentarer
Postat av: Matilda

hahahaaa, Grattis!!! :D

2009-05-08 @ 15:14:04
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis Sibbe! Ha de kul!!!

2009-05-08 @ 20:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0