p

Tjo! Dags o försöka fixa kemilabrapporten så jag inte får IG i kemi A. Får väl se om jag lyckas. Timmy har skickat sin så jag ska bara ändra värdena o skriva om lite saker, går säkert på en timme, inte mer iallafall :)

På fredag fyller jag stora starka 18 år!  På fredag eller lördag skall jag bjuda hem lite folk o se om vi kan hitta på nåt skojj, blir säkert lite fifa o kanske lite musiserande (spela musik)
På fredag eller lördag skall jag nog även umgås med Viktor. Alexander, Åhs, Pascal, Johanna, Sanna, och Matilda. Det kan bli en läskig upplevelse! Jag kom fram till när jag gick hem att, det blir, Åhs o Sanna, Matilda o Alexander, Pascal o johanna, jag o .... viktor?!  läskigt, får väl se om det bli ngn skojj kväll eller om det blir värsta parvis, det vet man aldrig. :P förhoppningsvis blir det inte så eller ja, det beror lite på. Kanske inte ska vara så egoistisk o hoppas på att det blir så istället.
Ficj nu reda på att några jag tänkte bjuda hem inte kan på freda, får nog bli att bjuda hem dem på lördag. Nu beror det alltså på om viktor får ta båten själv om jag kan följa med till Hammarö. Men det får jag reda på imôra.

hade <3


Känner mig träffad faktiskt :P

Kommentarer
Postat av: Matilda

hahahahaa, men du, det kommer nog Pler på fredag ;) typ två tjejer ;P

2009-05-06 @ 20:58:38
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0