q

Tja! Jag sitter vid datorn nu om någon undrar.  Har nyss ätit lite.  Idag vare en lagom lång dag i skolan, slutade vid 1 :D  Men sedan så åkta jag till körskolan och pluggade lite teori. Jag har nu satt målet mitten på Juni som mål för att ha körkort.
Jag tror inte att gud gillar mig! Eller väderleken iallafall. När jag satt inne på körskolan så såg jag att det var sol ute och tänkte, det kanske blir trevligt och stå på torget o vänta på min buss ett tag, så jag går redan när det är 10 min kvar tills bussen ska gå. Dåå!! så blir det moln överallt, det börjar blåsa och regnet kommer. Bussen är dessutom 12 minuter sen så jag fick sitta där på torget o frysa extra länge! Så fort jag kliver på bussen så slutar det regna o solen kommer fram igen såklart :p  Men det får jag väl leva med! ;)

hade <3


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahahaaa, stackars dig ;)

2009-05-06 @ 16:58:41
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Vad elakt! :O

2009-05-06 @ 20:11:01
URL: http://alexandrabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0