s

Dagen idag har spenderats med att först äta frukost, sedan klyva ved. Jag har nog varit lite otydlig med det, jag klyver inte med yxa utan vi äger en vedklyv vilket gör arbetet mycket lättare. Efter det så tog jag en löptur på enbart 4 km idag, men det var för att jag skulle kolla lite på ett visst hus som ligger längs den vägen. När denna löptur var slut så blev det lite lätt fysträning här hemma också. Dusch, mat och nu sitter jag här vid min oerhört vackra dator. Funderar på om jag kanske skall göra min kemilab rapport som skulle varit inne för... eeh... länge sen!  Fan! kom på min uppgift i specialidrott som också skulle varit inne för länge sen nu... Blir spännande o se hur detta slutar! Men tror inte att jag har missat något mer faktiskt... så det var ju duktigt av mig iallafall!
Imôra ska jag köra halkbana. Det blir nog kul! Det börjar lite för tidigt för min smak dock. 06.45 ska jag infinna mig på körskolan för att sedan åka iväg till Grums. Får bli o gå till sängs tidigt ikväll tror jag. 
Ikväll ska pappa på möte om asfalteringen av våran väg. Hästfolket runt omkring här har protesterat mot det nämligen. Hata hästfolk! Eller kanske inte allt hästfolk, men dem som bor runt här har verkligen något fel i deras hôvven. Väldigt underliga människor. En av dem har hotat o skjuta mig med hagelbössan. Det borde ju säga en del om vad det är för folk.

hade <3



Kommentarer
Postat av: Alexandra

lycka till på halkbanan i morgon. ;) Tråkigt att det va så tidigt. :)

2009-05-03 @ 20:44:31
URL: http://alexandrabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0