t

Har nu varit ute o jobbat i flera timmar. Jobba i skogen är faktiskt inte helt fel, ganska trevligt ibland faktiskt. Kanske borde satsa på en karriär som skogshuggare. Fast ingen sån där mesig som kör runt i en maskin som kan skövla ner en hel regnskog på en minut. Nej det skall vara med motrosåg, ekker ännu roligare, en fet yxa eller såg!  Jag venne riktigt men jag gillar faktiskt att arbeta fysiskt med kroppen. När det är sol ute så kan ja ju köra utan tröja också o visa alla min bländande fysik. Den bländar mestadels för att jag är vit som stryk, men hoppas att jag fått lite färg idag iallafall så slipper folk bli bländade av mig.
Nu till slutsats, Jag är vit, jag gillar att arbeta fysiskt. Gärna i skogen med ved och träd. Mitt framtida yrke måste vara skogshuggare alltså, en tvättäkta lumberjack! Fast kanske skulle bli lite tråkigt o jobba med sånt 8 timmar om dagen, ja gillar det säkert för att man bara gör det några timmar några dagar nu på våren. Min Morfar var skogshuggare, kanske ska följa hans spår ändå.... 

ikväll blire slöa med någon film och ostbågar och chips och cheesballs och coca cola! och ni är inte välkomna! MOHAHAHAHAHA!

Äta tacos nu :D

Hade <3


Min framtid!     (Monty Python äger :D )

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahahahaaa, men jag vet nog några som är ganska mycket vitare än du! Men jag har brun mage :D

2009-05-01 @ 21:42:52
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0