a

Idag så slutade jag vid 10 som jag gör varje tisdag :D Då pluggade jag körkortsteori i en timme och sedan var jag med xavier i en dryg timme. Hem och äta och sedan in till stan igen. Jag träffade då Matilda och Alexandra en snabbis, Alexandra gick till sin buss direkt, men jag följde Matilda till mitticity och hälsade på hennes moder en snabbis. Jag var tvungen att skynda till bussen sedan nämligen. Jag går på vad jag tror är 4an eftersom det stod det på bussen. men den tar sexans väg? Då blir man så glad :D eller inte. Men från våxnäs centrum äre inte så långt hem till Mikaela så det var ingen fara (:

Jag var där i några timmar och lämnade sen henne för att åka på träning, hon säger innan jag åker att hon skall städa, diska och duscha under tiden jag är på träning. När jag kommer tillbaka så finner jag henne på exakt samma ställe och hon har inte gjort nånting av det hon sa :p Nu är hon iallafall i duschen, och vi ska väl sova snart (:

Har förresten fått erbjudande om att bli stylad och sen bli fotad helt gratis på ett ställe i Göteborg, är både lite sugen och inte sugen. Jag måste bestämma mig imôra för då skulle dom ringa upp mig igen. Det skall diskuteras lite med lite olika folk först så får vi se. 3 pers fick jag ta med mig tror jag, om jag inte hörde fel.


<3

Kommentarer
Postat av: Matilda

:)

SÄG JA!

2009-10-07 @ 20:07:07
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Marita

Väldigt trevligt att du kom å hälsade! Tack för det.

2009-10-07 @ 22:25:17
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0