a

Godmorgon folket. Blev väckt runt 9 idag av Mikaela. Hon är trött efter gårdagen.
Nu skall jag nog äta frukost snart (:  Mor och far kommer hem sedan runt 2 så jag ska väl hälsa på dom en snabbis och sedan drar jag iväg till Mikaela.  Vi ska laga tacos hemma hos henne sen, gott! :D Kanske blir att vi drar ner till ica och köper några kanelbullar också? det är ju trots allt kanelbullens dag.
Fram tills 2 så blir det läsa lite i min bok och slöa vid dator eller tv.

Hoppas på att detta blir en bättre dag än gårdagen (:  Fast framåt kvällen sen så vart det inte så jätteilla ändå, ganska trevligt faktiskt (:

hade<3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Mysigt! :) Ni får komma hit och äta bullar istället!! Yoga i cam (Y) ;P

2009-10-04 @ 14:55:43
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0