dag?

Nu har jag kommit hem till mitt tomma hus igen, ingen katt som välkomnar och allt är bara tyst. Ska snart gå och duscha men eventuellt även ta ett varmt bad och läsa en bok. Får se om jag orkar ta mig tiden till att ta dett bad, duscha länge duger det med.

Mitt i natten i nattas så vaknar jag av att Mikaela får ett samtal från någon som är ute och super. Mikaela blir lite arg på snubben och lägger på typ direkt och vi somnar sedan om igen. Vid 8 på morgonen sen så hörs telefonen igen, fast denna gången är det alarmet som ljöd. Mikaela skall upp och göra sig iordning för mârten medans jag somnar om i en timme till för att sedan ta mig till bussen som jag då självklart missar. Jag får sitta ute och vänta på nästa och hoppas på att jag hinner med min buss till grava kyrka ändå. När jag kommer till torget så ser jag hur min buss åker iväg. Då blir man lite grinig :D Nästa buss är sen, så blir man ännu gladare :D kunde inte bussen innan ha varit sen istället så jag hunnit med den? Jag får nu istället gå 2,2 km i kylan. underbart! :) När jag kommer hem så hinner jag sitta vid datorn i en timme och sedan äre cykeltur till Ilanda för match som gäller. Då händer det som gör min dag ännu bättre! :D det börjar regna! :D
Matchen vann vi med 26-21.
När jag tänker gå ut till cykeln igen efter matchen så stannar jag vid dörren och går tillbaka till omklädningsrummet och skriker "CAAARL KÖR HEM MIIG!" Vilket han var vänlig nog att göra. Anledningen till att jag vände i dörren var att det hade slutat regna och då kan man ju inte cykla? Nej men det hade börjar spöregna så då var jag lite otaggad för att cykla hem alltså. Får hämta den imôra.

Min kväll blir en emokväll känner jag. Ogilla denna dagen. Blir sitta i soffan med en film och tjocka mig med chips och godis och skära mig med hårnålar :p 

Hade <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad sorgligt det låter :( Jag är också helt själv och det är jag som ska skära mig med hårnålar, inte du!! Vi kanske kan göra det ihop på msn? ;)

2009-10-03 @ 16:21:36
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Usch då, det låter inte som att du haft en trevlig dag.. :/

2009-10-03 @ 19:09:56
URL: http://alexandrabergqvist.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tilda å Sibbe inte skära! Fyyyy er. Ibland ska man vara själv, det är bra och mysigt! Livet är långt och ni hinner med massor!

2009-10-03 @ 21:05:04
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0