Dumpad?

höhö min paus i bloggandets värld blev inte så lång :P Men känn ingen press, ni behöver inte läsa :P

Idag så har det varit skola. UF på môra, samhällskunskap och sedan slutade jag kvart över 1. Då vandrade jag runt på stan med Timmy och Marcus på stan till 10 över 2 då deras buss till kil gick.  Jag blev då kvar i stan för att invänta Mikaela. Självklart så är hon dryg och kommer inte förens en timme senare. Under den timmen så gick jag runt lite och kollade på lite jeans och jackor. Någon som vill hänga med som smakråd någon dag snart? :P
Vid 5 över halv får jag sms från Mikaela som säger att hon slutar snart. Då sätter jag mig i mitticity i 10 min och fortstätter sedan till torget och sätter mig där. Jag satte mig på fontänen som är gjord av sten, det blev kallt att sitta och vänta där i 20 min. :p Fast jag får skylla mig själv, kunde ha satt mig på en träbänk. Mikaela kommer iallafall vid 10 över 3 ungefär och då sätter vi oss på en träbänk. :p Mycket varmare och skönare för rumpan :)
Men sen så satte vi oss ner och pratade lite och gjorde slut. Eller ja, hon gjorde slut :p Vi satt och snackade ända tills min buss gick :) Så vi är fortfarande goda vänner :) 

Imôra slutar jag vid 10 :D Ska se om xavier också slutar tidigt så vi kan chila lite :D

hade<3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad bra :) Jag vill också sluta tio imorgon och var med er och vara smakråd :D

2009-10-19 @ 21:33:03
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0