e

Sitter och lyssnar på kiss nya album på spotify. Inte helt värdelöst faktiskt :) Men dom har gjort bättre också då så klart :D

Förfest hos mig och Arena i fredags blev det. En riktigt kul kväll folk :D Tack för den! :) Dagen efter när jag och Timmy vaknar upp hos Mikaela så är Timmy bakis! Vi äter frukost och drar sedan till kil alla 3. Timmy för att han skall hem, Mikaela för att hon skall tvätta hemma hos sin mormor och jag för att... ? Ja vad fan gjorde jag där? Nej men jag glodde på tv? xD :p och väntade på bussen tillbaka till stan. Haha. Nej men vi skulle ta bussen 10 över 4 tillbaka till stan tänkte vi, Det gick ingen förens 10 över 5. Så det var lite drygt faktiskt :) Efter många om och men så kom vi hem till mig iallafall. Då var det mat, Potatisgratäng och fläskfilé! Underbart!
Annars blev det en chillkväll bara :) Ikväll blir det också ta det lugnt bara. Får se om jag drar till Mikaela eller om hon kommer hit igen sen :)

Nästa fredag blir det mustasch på nöjes? Någon/några som vill med? :D

Hade<3

Kommentarer
Postat av: Artur

Kiss har en del roliga låtar:P

2009-10-11 @ 23:20:23
URL: http://everchosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0