Matilda&Johanna?

Ja Johanna och matilda.  Dem är goda vänner. (Y)

Idag så har jag tränat, ätit på Burger King, åkt till skolan och blivit underhållen av Matilda och Johanna, haft samhällskunskap, svenska redovisning, matte, tränat igen, ätit, och suttit vid datorn. Vilket jag fortfarande gör :) För tillfället så skriver jag alltså ett blogginlägg för er som inte fattat det. Fast när nu läser det så gör jag ju inte det förstås eftersom då är jag klar med inlägget? Vid tillfället som ni läser kanske jag är i skolan? Svårt att veta faktiskt.

Imôra så skall jag ha matte, håltimme jättelänge och idrott. Vad skall jag göra sedan? Behöver fortfarande kvinnligt råd om vilken jacka jag skall köpa. Behöver även nya jeans och några t-shirtar. Vem vill hjälpa? Kanske inte imôra då, men någon dag iallafall :D Senare på kvällen av denna fredagskväll blir det kanske xbox med grabbarna från Ilanda :)

Nej nu orkar jag inte med detta nåt mer.

hade<3






Kommentarer
Postat av: Matilda

jag vill :d

2009-10-22 @ 22:12:18
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0