Arvika?

Ja Arvika, Där spenderade jag inte ens ett dygn av mitt liv mellena fredag och lördag. Eller Arvika får jag inte kalla det, jag var ju i Mangskog. Fast vi var till Arvika först för att kunna ta oss tilll Mangskog. Värt att åka till Arvika för att sen åka en mil tillbaks mot Karlstad? Kanske, vad vet jag? Fredag och lördag lekte jag även element hela dagarna. Hade nog rätt så hög feber alltså. Men det fick gå bra ändå! Vi bakada en cheesecake någon gång under denna tidsperiod och den var smaskig! :D

Mest inte göra nnåting har det dock blivit denna helg eftersom jag har varit och är fortfarande sjuk.
Mikaela följde med och kikade på lite handboll i söndags också. Hon tyckte att det var... kul? Trodde jag aldrig. Men där hör ni iallafall, handboll är kul att titta på. Nu är ni också välkomna att komma och titta!
Matilda du som ville se derby mellan mig och fredrik (även resten av våra lag förstås) Så spelas det den tredje october på Ilanda (tyvärr den hallen). Men ni får allt ta er dit ;) mohaha!

skolan idag var dryg, men imôra så ska jag vara hemma och sova, får hoppas på att jag blir frisk då! Blir slöa, kanske göra lite läxor om det orkas. och slöa! :D höhö.

Hade <3



Kommentarer
Postat av: Matilda

Okej, skriver in det i min kalender nu ;;)

2009-09-07 @ 20:09:31
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: mikkaa:D

eey, vi va ju inte i arvika skrev du ju >.< då borde du ju ha laddat upp MANGSKOG:D

2009-09-07 @ 22:08:46
URL: http://damdidoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0