band?

Sitter i mitt rum och glor på tv. Bror mins band ska spela i rummet bredvid snart. Det är bara gipsvägg emellan så det kommer höras. Hoppas att dom spelar bra. Tv kommer bli svårt att titta på så det får nob bli datorn eller tv-spel senare.

Fan nu börjar dom. Jag vill duscha.  Kanske ska göra det.

Jag vill köpa guitar hero 5 och Tekken 6. Göra det snart kanske. Jag har inget kul att skriva. Eller igår så var jag och lekte lite med Johanna, Matilda och Artur. Jag och Matilda kikade på lite bilder från ettan och Johanna bjöd på mat och muffins som hon bakat. Båda var gott och att se bilderna var trevligt (:  Artur var nog inte så sugen på att ha mig där dock, men iallafall :P  

Hade<3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag tycker iallafall att det var bra att du var där :)

2009-09-10 @ 21:17:29
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Artur

Jag ville väl visst ha dig där:P<3

2009-09-13 @ 15:41:11
URL: http://everchosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0