bra?

Kan diskuteras. Mohaha ni får inte veta vad det handlar om!

Nu blir det snart film, chips, cola. Gôtt det :)

Jag ångrade mig ni får visst veta vad det handlar om! Har inget annat att skriva om :p  Helgen spenderades ju då i Ludvika. Eller fredagen spenderades i Karlstad men nu går jag från ämnet. 
I staden Ludvika så spelade vi steg 1 i SM. Vi spelade dåligt, The End. Steg 2 väntar om ett tag då, får se om vi kan spela lite bättre då (:
Nästa helg är jag helt ledig för bus, styra fest någon? Nej men någon kanske vill hitta på nåt roligt iallafall? :) Får la se vad det blir.

Hade <3

Kommentarer
Postat av: Artur

Ja, något kul :D :D Eller filmkväll eller nåt :) /Matilda

2009-09-20 @ 19:47:54
URL: http://everchosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0