frisk?

Svaret på den fängslande rubriken är nej.  Dock så mår jag mycket bättre nu så jag ska ta mig till skolan imôra.
Hoppas att Johanna och Alexandra var såpass snälla så att dom sparade en liten kaka åt mig :D Lite tveksam är jag, men men kan ju alltid hoppas :P

Idag skalll jag se på scary movie 4 och på det första avsnittet av true blood igen eftersom dom visar avsnitt 2 på tv imôra :D Då skall Mikaela komma hit så skall vi mysa i soffan och titta på det :)

Nu sitter jag och chattar med Matilda som också är sjuk. Gôtt att slippa sitta hemma helt själv! Eller ja, jag är ju själv hemma hos mig, men jag har någon att prata med iallafall! Vi har kommit fram till att man behöver smink för att kunna räkna matte. Är nog därför som jag är så dålig på matte.

Nu skall jag bara lyssna igenom skivan "Finding Beauty in Negative Spaces" av Seether, så skall jag glo på film sen :)

Hade<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ;) Räkna matte utan smink går inte, nu när jag tänker efter gick det mycket bättre efter jag tog på läppglans :D

2009-09-01 @ 16:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0