Hund?

Ja, en hund. Mikaela har nu för tillfället en hund i lägenheten, anledningen är den att jag inte orkar berätta anledningen. Eller hon löper och resten av Mikaelas familj skulle iväg på nån jaktgrejs eller vad det var så hon fick inte följa med och kunde inte vara ensam så hon fick hamna hos Mikaela i stan. Jobbigt vill jag lova! Eller kanske inte så mycket för mig (förutom att jag inte fick sova något inatt på grund av henne) men för Mikaela blir det ju lite jobbigt alltså.

Nu börjar helgen närma sig, någon som bestämt nåt kul som någon vill göra? :D  Gärna så jag får va med ;)
Nej men nu blire göra lite annat.

hade<3


Jobbig men väldigt söt är Svea :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0