inte snäll?

Jag är visst snäll! Haha.

Marita, om du av någon anledning läser din dotters blogg, eller ja, hon är din dotter det är klart att du läser den :P
Men jag har en förklaring till det inlägget där det står nånting om att jag kallar dig dum. Det var faktiskt mindre snällt att förstöra din dotters statistik på kungen som hon har kämpat så hårt för. Men jag menar inget illa, det gör jag aldrig. Du är inte alls dum, du är så snäll så :D  höhö. Bra att få förklara sig :P

Top Gear på tv ikväll sen :D gillar vi :D

Hade <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

2009-09-01 @ 18:01:14
URL: http://t
Postat av: Matilda

HAHAHAHAHAHAA ;) du ä snäll,hehe

2009-09-01 @ 18:01:50
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Marita

Klart jag läser Tildas blogg...hehe. Jag har kommenterat där vad jag tror om snällhet... Jag är helt impad av att hon bryr sig om kungenstatistiken, såååå nördigt.

2009-09-01 @ 19:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0