städa?

Jag har varit så duktig så jag har städat mitt rum idag. Det var välbehövligt vill jag lova, har inte gjort det på 1,5 månad om inte ännu längre tid. Men nu är det rent och fint :D Iallafall i några timmar till. Om några timmar kommer det nämligen att anlända 4 pojkar hit som kommer äta mina chips och slänga dom på mitt nystadade golv och i min nystädade soffa. Jag bjöd ju hit dom så jag får ju skylla mig själv. Nej men det kommer nog bli riktigt skoj, har inte umgåtts med dom på länge nu nämligen. Har det inte varit handboll så har Mikaela tagit upp min tid. Inget fel med det kan man kanske tycka, och det är det inte heller :) eller ja, lite för mycket handboll har det varit. Men nu kommer det bara vare en dag per helg som mest hoppas jag :)
Fredrick har ju slutat med handboll föresten! Så nu kan jag ju inte locka någon att kolla på derbymatcherna längre :P Jaja får väl klara oss med våran vanliga mängd i publiken :P

Jag är hungrig, är inte maten klar snart?

hade<3


Dessa pojkar och Victor blire ikväll :)


Victor måste också få vara med när han är stilig :)
Detta är från balen i nian



Kommentarer
Postat av: Artur

Städa(y)

2009-09-27 @ 18:45:24
URL: http://everchosen.blogg.se/
Postat av: marta

Men hallå det är väl bara mysigt att umgås med sin tjej:S Låter ju som hon är någon slags börda för dej:S

2009-09-27 @ 21:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0