hej?

Har inte bloggat på ett tag, så jag skiver ett inlägg nu. Inte för att jag har något speciellt kul att dela med mig av om, så vi får se vad detta blir.

Diablo 2 är det som tar upp mycket av min tid just nu. kan tyckas ganska nördigt av mig, och dte är det också. Blir nog dra hem till Fridén och spela imôra. Annars så blir det väl mest att sova och så under lovet (:

Har glömt att berätta att bror min spelade ukm för ett tag sedan, hans band gick faktiskt vidare till nästa steg och skall spela i Karlstad någon gång :p lite småfränt ;D Fast när jag, lillanton och fridén är igång hemma hos mig så är vi ju helt klart mycket bättre än dom då ;) eller nåt x) Om det önskas lyssna på dom så klickar ni på ordet myspace.

Har nog inte så mycket mer att ta upp förutom att jag, Marcus och Timmy har varigt fäldigt flummiga på sistone. juste, hela vårat projektarbete är borta också :)

hade<3


LOOOV! ;D

Kommentarer
Postat av: Matilda

Kul att du bloggar :D

2010-04-01 @ 21:18:57
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0