Plugg?

Har varit galet duktig denna vecka och pluggat hur mycket som helst, och varje dag hittills. Galet tråkig vecka har det varit också vill jag lova! Men på tisdag skall projektarbete, projektrapport och loggbok vara inlämnat. Projektarbetet börjar närma sig klart, och även projekrapporten börjar också närma sig och loggboken är klar.
Sitter nu och skriver på rapporten, lite kortfattat om hur man kan tillverka stop motion och vad som är svårt. Förstår inte hur jag orkar skriva blogg när jag snart har skrivit en A4 om detta. Träningsvärk i fingrarna! Neh, nu skall jag inte överdriva.

Har börjat med fystester igen på handbollsgymnasiet. 110 kg i bänkpress, 130 kg i benböj, 10 chins. Det är dom som jag har gjort hittills. Har nästa vecka på mig att göra resten. Lite missnöjd med resultatet i benböj faktiskt. Men jaja, får börja träna mer ben nu!



Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad duktig du är, Sibbe!! :)

2010-04-24 @ 16:45:00
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0