Träd?

Igårkväll så hade jag 8 glada personer på besök hos mig, vi spelade tv-spel, lite brädspel (TP), lite musik och för att avsluta kvällen så glodde vi på film. Riktigt skönt att bara ta det lugnt (: Annie och Suss får ju skämmas lite för att dem inte visste vilka länder som kalla kriget var emellan. Och jag och fridén får väl skämmas lite för att vi inte visste vad AIK är förkortning för x) En riktigt lyckad kväll vill jag påstå :)

Idag så har jag varit ute i skogen och dragit ihop alla träd som fadern har sågat ner, Kan nog se fram emot en massa träningsvärk i axlar. Kan ju säga att jag känner mig som en äkta stenhård viking när jag går och släpar på stora stockar i skogen alltså. Manligt värre! x)
Nu blir det snart mat, grillpremiär idag med grillad kyckling och ris, Helt underbart!! Sedan blir det pluggande med projektarbete och som avslutning på kvällen blir det någon film och chips. En bra helg allt som allt ändå :)

på fredag är det valborg, och vart ska man ta vägen? Just nu så hotar yr.no med regn dessutom. Jag som var taggad på en utomhusfest, men får se vad det blir då. Hoppas att meterologerna ändrar sig så att det blir strålande solsken! x)

hade<3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha! "Annie och Suss får ju skämmas lite för att dem inte visste vilka länder som kalla kriget var emellan" jag får också skämmas :( För det andra också...

Vad ska du göra imorgon då? :)

2010-04-29 @ 19:18:24
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0