design?

Har igårkväll och idag grejat lite med bloggdesign. Inte min egen märker ni antagligen då den har sett likadan ut sen väldigt länge. Har hjälpt Mikaela med hennes och även hälpt Linnea med hennes. Linneas är inte klar än, men ändå (:

Karantänhelgen slutade för övrigt med att jag hamnade på bergvik. Såret hade väl läkt hyfsat bra då så det var inte lika vidrigt men ändå, starkt jobbat av mig :p

Till helgen blir det tiki room i arvika med lite olika dudes ;D Absolute summer party :D yeah :D  vad kan det bli på fredagen då? Det märks. Hardcore superstar på nöjesfabriken kanske? Eller någon fest på gruvlyvkan kanske? Eller bara ligga hemma och chilla? (: 
På lördag så är det dessutom en träningsdag med laget som skall avslutas med någon aktivitet på kvällen. Jag kan inte vara med på kvällen då eftersom jag har andra planer, och får se hur mycket av eftermiddagspasset som jag kan vara med på. Måste ju förkrökas innan vi drar till Arvika :D Nu taggar vi :D

tog 100 i bänk 2 ggr på gymmer imorse (Y) stolt :D Beach 2010 here i come :D  några månader till på mig att få till musklerna nu :D  Nu kör vi gôbbs :D

hade<3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag tog typ 12,5 i bänk för typ 5 min sen!

2010-02-23 @ 21:49:32
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0