jaha?

Praktik är sjukt värdelöst :) Man får bara skituppgifterna som ingen annan vill göra.  Men skitsamma.

Failade lite på gymmet igår iallafall. Det såg nog ganska kul ut xD Jag låg och körde bänkpress utan säkerhetslås för vikterna. Så får jag upp stången lite snett och vikterna på ena sidan glider självklart av :p  såå då åker den sidan där vikterna åkt av rätt upp i luften för att det blir så lätt helt plötsligt och andra sidan rätt ner i aniktet på mig xD Såg nog jävligt kul ut :D  Nu sa har jag istället fått ett stort skrapsår på kinden och jävligt ont i näsan :p Om det fortfarande gör lika ont imorgon så ska jag ringa till vårdcentralen och höra om dom tror att den är bruten? :p Men pga såret på kinden så ser man ju lagom fräsch ut också, så jag tror inte att jag lämnar huset på hela helgen :) 
Hoppas ni fick er ett gott skratt nu och kom ihåg att skadeglädje är den ända sanna glädjen.

hade<3


Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha, ja, skadeglädje är bäst :D

2010-02-19 @ 15:33:20
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0