japp?

Riktigt bra helg dudes! Vi gillar det starkt (:  Idag söndag har varit lite seg kanske men annars har det bara varit ljusglimtar (:  Eller träningsdagen med laget var väl kanske inte någon höjdare men med allt annat roligt som har hänt så har det liksom försvunnit till något avlägset ställe i minnet. Tiki room blir någon mer gång (Y) rock eller ibiza party blir det att dra dit på :D

Studentfest 10 mars, ska man gå på den? Tror inte det faktiskt. Studentfest 31 mars, ja tack! Vilka är på?

Jag känner att humorn i mina inlägg har försvunnit totalt på sistone. Får försöka bli  bättring på den fronten. Men tyvärr inte i detta inlägg :p eller jag lägger in en rolig serie så ska även texterna bli lite roligare i framtiden hoppas jag.

hade<3




Kommentarer
Postat av: Matilda

NEJ! Studentfesten 10 mars!! :)

2010-02-28 @ 21:00:06
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Kungen

hm, kanske på den 31? ;D

2010-03-01 @ 15:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0