vad?

Vid 5-tiden idag så såg det inte ljust ut för mitt liv alltså :p Ville bara gå in på toaletten och sprätta upp handlederna. Nej kanske inte riktigt men just då så sög livet xD EMO-thursdays.  Nej men då såg det ut som att alla planer för helgen skulle skita sig totalt. Festen på gruvlyckan inställd, vad fan blir det liksom? Och ingen som kan köra på lördag! Fredagen gapar fortfarande tom vilket är riktigt tråkigt. Vem vill leka? Fast det är riktigt att onödigt att fråga det här eftersom jag bara har 3 läsare? :p Lördag skall nog lösa sig iallafall, hoppas jag (: Om inte så blir jag riktigt ledsen i ögat. Då kan någon gladeligen få köra över mig med en bulldozer för att sedan steka mig som en pannkaka i hopp om att det blir gott vilket det inte kommer bli (: Eller den enklaste vägen genom att skjuta mig.  Fast det ska vi nog slippa om jag har tur :D Fortfarande lite grinig på en hel del folk, men det skall vi inte ta upp något mer om, det går väl över så småningom (: Detta är nog en smått oförståelig och rörig text, men det skiter jag fullständigt i (:  Nu blir det sova :)

hade<3


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hoppas du får en bra helg till slut i alla fall :)

2010-02-26 @ 21:14:52
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hoppas att allt löser sig! :) Oftast brukar det göra det. :)

2010-02-27 @ 12:34:22
URL: http://alexandrabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0