wihoo?

Fick lite att göra igår ändå faktiskt (: Blev lite party hemam hos Mikaela, för att fira hennes 18års dag med Karlstadfolket. (hon ska nämligen till arvika dom nästkommande 2 helgerna och hon fyller år om 2 veckor) 9.10 glada människor dök det upp och det blev riktigt kul faktiskt (: Har varit jävligt negativ på sistone och detta har gjort mig mer uppåt igen, tack för igår fan :D Jag var nykter eftersom jag skulle upp tidigt och träna idag, typ. Men det läskiga är att jag var nykter senast vi var på score också och det var kul då med? Man kan alltså ha kul på fester även om man är nykter, cooolt! Ikväll blir det nyktert igen eftersom chaufförerna bangade, ( dom är jag förtfarande sur på) , så jag ska köra istället. Men jag ska ha kul ändå har jag bestämt mig för! Dom ska till score ikväll istället så det blir nog ett samtal till dom så dom vet vad dom missar. Nej, nu jävlar ska vi ha kul folks :D och som sagt, tack för igår dudes :D 

hade<3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fan vad bra, Sibbe! :D (Y)

2010-02-28 @ 23:19:07
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Terese

Feting kväll Sibbsson:D Fint att du hade roligt med oss iaf :) Vi var ett rätt gött gäng, detta får göras om, inge blonda högersvängar bara!:D

2010-03-03 @ 22:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0