wiiee?

Sista dagen på praktiken. Lyckan är stor? Vet inte riktigt. Ska bli gôtt med helg nu iallafall. Eller ska det verkligen det? Tanken var att jag skulle dra med Annie och lite annat roligt folk till karlskoga på singelmingel på lördag. Men jag klantade mig ju lite i onsdags så jag har ett stort sår över kinden, och det innebär att jag inte kommer lämna huset på hela helgen istället och hoppas på att det har läkt någorlunda tills på måndag. Helt värdelöst. Kommer bli en lång och tråkig helg för min del men jag får faktiskt skylla mig själv när jag är så klantig. 

När jag nu slutar om några timmar och går innanför min dörr så hamnar jag i karantän ver helgen då som sagt. Elelr jag ska skotta lite först men sen jävlar blir det bara dator, tv och film hela helgen. Det som suger är att den senaste releasen på voddler buggar sönder för mig så jag kan inte titta på filmer på voddler. Hata livet!

hade<3


Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha, vad har du gjort? :P

2010-02-19 @ 15:32:08
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0