Gay?

Även detta har varit än väldigt lugn helg med mindre mycket saker att göra. Har börjat glo igenom prison break, har kommit igenom halva första säsongen. Jag insåg igår att det saknas ganska mycket av säsong 3 och även lite av säsong 2. Så om någon har dem säsongerna så är jag villig att låna av denna :)

Igårkväll var väl ända tiden denna helg som jag gjorde någonting nämnvärt egentligen. Jag var hemma hos Marcus Juhlin för första gången och fick se hans hus. Det märks att hans och vårat hus är byggt samma år för det fanns mycket likheter i material och diverse inredningsdetaljer som inte hunnit renoveras än. Men nog om det, jag hämtade Timmy och sedan åkte vi alltså hem till Marcus för en bögkväll :) Vi spelade tv-spel åt mat och kollade på film. Marcus lagade god tacos ^.^ Timmy köpte ny mobil i fredags också så det blev en hel del pillande på den och även en hel del diskussioner om diverse saker. Det där med baldejt t.ex. Marcus är ju den enda av oss som har en. Blir väl jag och Timmy som får gå tillsammans. Undrar om det blir fler bögpar? Det blev iallafall en trevlig kväll :)

På tal om inget så är jag numera singel igen också.

hade<3




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaa, du borde gå arkitektur!! ;D

2010-01-25 @ 19:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0