Jobbar?

tredje dagen på jobbet till ändå och det är precis som jag kommer ihåg det :) gå runt o slappa, rensa lite ogräs, klippa lite gräs. Awesome :) Imôra ska jag gräva en grav :o trevligt med lite variation :) Man måste ju även älska pensionärerna, eller inte :p varenda jävel ska alltid säga, gud vad fint ni gör det, eller, det är alltid så fint när jag kommer hit. Och sen skall dom prata om vilken släkting som ligger begravd osv. x) men det är säkert kul.

Mor o far o bror drog precis, så jag är ensam hemma fram till tisdag, ganska skönt vill jag lova :) åsså får vi se vad som händer under helgen osv, annie, sebbe o lillanton är ju bortresta, så blir väl lira fifa med dom som är kvar eller nåt :) de ska nog ordna sig :) Rix fm festival imôra också, inte riktigt bestämt mig om jag ska dra dit eller inte. Men troligen så drar jag inte dit. nu skall jag ta det jävligt lugnt resten av kvällen och tagga inför gravgrävning imôra.

hade<3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Varför hade inte du fest i helgen då?! :D

2010-07-26 @ 00:03:20
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0