bloggen?

HEEEJ bloggen med apostrof över e't så att man låter som en fjortisbloggare. Vilket jag iofs är? Neh, jag är mer en emobloggare som hatar livet och klagar på allt :D Det kör vi på!

Idag så åkte modern till Barcelona, synd för henne att det igår var snökaos där, så nej du kommer inte att slippa snön, synd om dig :p Har bilen till skola resten av veckan, väldigt skönt faktiskt, fick även morsans bensinkort! mohahahaha :D 

Idag så var jag på universitetet en liten stund men tröttnade ganska snabbt på att inte hitta någonstans, det ända roliga var ju att Timmy blev dumförklarad. Vi drog därifrån ganska så snabbt och for mot stan istället där jag idag har storhandlat. Ett par jeans! Har inte köpt nya jeans sen i början på 2009, det är mer än ett år sedan. Skulle nog behöva ett par till faktiskt, men aja, en sak i taget.
En ny webcam är även inhandlat för dyra pengar. Har testat den lite och jag gillar den inte, den är för bra! Man ser ju hur ful jag är! Min gamla var dålig och där såg man inte så bra, det gillar jag bättre. Synd bara att den inte fungerar :p Men nu när jag ändå är inne på en massa emotalk här så kan jag ju bjuda på lite vidsomsord som en EMO skulle bli lycklig över att höra: nobody gets out of life alive.
Imôra är det  EMO-torsdag också! wiiee! :D

hade<3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahahaha! Det med camen var kuligast! :D

2010-03-11 @ 18:47:45
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0