Branäs?

Branäs var grymt lyckat :) får styra något liknande igen snart :)

Idag har hittills varit en ganska dryg dag. gick upp vid 1 typ. Sen har jag sett på  andra delen i Stieg Larssons trilogi, flickan som lekte med elden och senare ikväll skall jag se på den tredje delen som heter luftslottet som sprängdes. Kan inte påstå att jag är speciellt förtjust i någon av dom, men dom måste ändå ses av någon anledning.

Det blir ingen studentfest den 10 mars. Den blir en vecka senare istället på tempel. Den skall jag gå på har jag nu bestämt mig för! Alltså, 17 mars på tempel. Det taggar vi för dudes! :D

Lördag, vad skall man göra på en lördag? blir antagligen en chill dag det med. En fika hos min kusin som fyller 17 bast vid 3. Blir säkert trevligt :)

hade<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0