LAN?

Nej det bidde inget LAN idag. Ingen av oss hade tillgång till bil och ingen av oss ville ta med datorn på cykeln :p Så vi avaktar med det tills vidare. Ska nog försöka styra igen på måndag, vi har ju studiedag då!! :D

Så idag så vaknade jag vid 10 av sms och somnade sedan om några minuter senare för att åter igen vakna runt 1. Jag gick upp vid halv 2 för att inta mat, även kallat frukost. Efter det så utfördes vissa behov inne på skethus, (jag vet att ni ville veta), sedan så började jag att skotta snö igen. Nu kanske ni tänker "Det var err jävla tjat om den där snöhögen" och då tänker ni minsann rätt. Men nu är det så att den är borta! så inger mer tjat om den i kommande inlägg. Det kommer säkert bli en massa tjat om något annat totalt ointressant istället :) Typ, som vädret! Riktigt fint väder ute idag med, och enligt prognosen så kommer det även vara det imôra vilket är ännu viktigare. Då bär de nämligen av till branäs för en massa skidåkning med dudes! Jag, Fridén, Halvarsson blir det med all säkerhet, eventuellt även lillanton med flickvännen Emma :) Det kan bara bli kul :) Det enda negativa är att man måste gå upp så jävla tidigt? :p  Men slipper ju handbollsträningen på kvällen sen iallafall! :D

På fredag har jag ännu inget att göra, vem vill leka?
Lördag skall jag kanske ut till rud, men inte det rud som du just nu tror att det är utan det är ett annat rud som du inte tror att det är. Nämligen ett rud ute på hammarö. Hursomhelst så skall jag kanske dit för att fira min kusin Elin som skall fylla 17 år gammal på måndag.
Söndag blir det en tripp till mangskog för att kolla på hundvalpar samt hjälpa Mikaelas moder med hennes dator :)

hade<3

'

Halvarsson i åre förra året :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0