spöktimmen?

Fredag igår, det var en helt normal skoldag bortsett från att jag köpte biljett till studentfesten på tempel. Efter skolan så blev det bara mindre och mindre normalt. På vägen hem så blev jag bländad av ett starkt ljus och såg hur alla sprang i rädsla, sen tittade jag mot himlen och det var en enorm meteor som kom i rasande hög fart rakt mot min bil! Nej så gick det inte riktigt till. Om man sett på 2½ men så vet ni vart jag har fått det där ifrån.

Nej men jag åkte hem som vanligt och satte mig och gjorde ingenting. Sedan runt 20.00 på kvällen så drog jag hem till Annie och käkade tacos med en massa folk. Vi gjorde lite annat också som egentligen inte hände, allt bevis för att det hände är iallafall borta nu! :p Förutom alla bilder x) som aldrig kommer bli publicerade! Nyfiken? mohahaha!
Nej men sen så såg vi 30 min på saw 3 och drog sedan iväg på en liten roadtrip för att spana in en massa "läskiga" ställen där det finns en massa legender och sådant om spöken :)
Apertin var första stoppet, på övervåningen i restaurangen där så finns det en blodfläck som inte går att tvätta bort och folk har blivit galna där inne! Nämner inga namn men vissa varit riktigt rädda x) vilka mesiga kompisar jag har x)
Sedan så åkte vi till ett kapell som ligger precis bredvid apertin där en gammal tant ligger begravd. Där säger legenden att om man går runt kapellett 3 varv så ska man så henne. Då var några så rädda att dom inte vågade kliva ur bilen i stort sett. Eller alla klev ur först, sen skrek en av oss "DÄR ÄR HON!!" Då flög alla in i bilarna x) väldigt fult. Men vi var några tappra själar som valde att vandra runt kapellet i alla fall. Det blev bara ett varv för sedan blev 2 av oss väldigt rätt och började springa till bilarna medans jag och en till lugnt gick tillbaka.

Nästa stopp ett gammalt mentalsjukhus i trossnäs. Det tråkiga var att det var igenbommat och larmat så vi kunde inte komma in, så det var inte så värt faktiskt. Men jaja. En riktigt värd kväll blev det, skitkul att skrämma skiten ur folk x) haha.

Idag blir det plugg.

hade<3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha, det där var konstigt!!

2010-03-13 @ 15:53:41
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0